ligga.blogg.se

ALLA VI SOM GILLAR ATT LIGGA ♥ Hej! Jag är ägare/admin för http://www.facebook.com/ATTLIGGA/ Vi på ligga vill fortsätta att sprida våran humor, bilder och aktiviteter som vi gör på våran facebook sida! Först och främst (Denna sida har sexuellt innehåll) Därav ni som inte vill veta av sådant behöver inte besöka denna blogg! Var och en blogg användare väljer helt enkelt själv ifall dem vill besöka Ligga.blogg.se Tack på förhand!

dagens historia nr 2

En dag åkte en man på affärsresa till Florida.

Han hade såg en prostituerad och han frågade "Hur mycket för en runk?"

Den hora svarade "100 dollar"

Mannen sa "100 spänn, det är en massa jävla pengar"

Så den prostituerade drog honom åt sidan och sa "Se,den där Mercedes betalade jag för det genom att ge avrunkningar."

Så han gav henne pengarna och fick den bästa runken han någonsin hade haft.

Nästa dag han ser henne och frågar "Hur mycket för en avsugning?"

Hon sa "200 dollar"

"200 dollar det är mycket pengar"

Hon drog honom åt sidan och sa "Du ser lyxbåten vid piren, betalade jag för det yahat genom att ge avsugningar."

Så han ger henne pengar, och får den avsugningen i hans liv

På hans sista dag i Florida återvänder han till hora och säger "runken var bra,avsugningen bra, hur mycket för hela paketet?"

"1000 dollar"

"1000 dollar som är så sjukt mycket pengar!?"

Så hon drog honom åt sidan och sa "Du ser att ön? Den skulle jag ha råd att köpa om jag hade en fitta..."
Taggar: Ligga, blogg, sex, admin, facebook,, blogg, sexy, fine, nice, lust, historia, skämt, sex;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: